torsdag 10 februari 2011

Kram på er :) <3
Sarah: Kommentarer hinner alltid läsas, hihi :)
Har ätit mumsig köttfärssås och spagetti nu! Jättegott. Imorgon är sista dagen innan det blir lov, ska bli jätteskönt. Kul och bara umgås, och så ska jag försöka att sova ut länge också ;) Vaknar nämligen alltid så tidigt! ;)

Snart ska jag gå upp och titta på sveriges värsta bilförare *hurra -.-*. Nu ska jag säga alla grymma saker med morgondagen!
Ridning & Saga hänger med, klassfest, snart sportlov, läser upp om frihetstiden, antagligen mumsig mat, förhoppningsvis rolig gympa, att få provet avklarat, och självklart att det är fredag! :D 




2 kommentarer:

  1. Hej Gums!

    Fint foto!

    Vill ni komma upp en dag nästa vecka? Kram

    SvaraRadera
  2. Hoppas allt går bra idag så du kan fokusera på att ta sportlov i em... Det där med att du inte kan sova på morgonen, jag kanske ska utnyttja min julklapp med att få sovmorgon, vad tycker du om det? Vi kan väl prata om det på E´s Kalas, för det blir väl snart?! Kram Faster S

    SvaraRadera