fredag 11 februari 2011

Sarah: Ja, jag tror det blir snart. Prata med pappa om det :) Hihi, det får du gärna göra, det ser jag bara fram mot! ;) ♥

Tjosan!
Idag har det inte blåst. Det har varit någon himla storm! Jag var rädd att mina linser skulle blåsa iväg, och allting. SKolan idag var helt okej. Lite för kort klassfest... Men engelskaprovet gick bra tycker jag, de enda jag fastnade på var midja typ :o Fast jag kan ju det, och det är viktigast! Idrotten var skitkul, anden (sorry ;D), ankan (sorry igen ;D), kappe, macke, wilma a, och carro typ var med på en skitkul grej (L)

Snart hämtar mormor mig, då ska vi hämta saga på fritids, och sedan fika lite hos henne. Sedan blir det ridning! :D Idag gick jag upp till elsa med taragona & pimpim, eftersom hon fått en lätt hjärnskakning under en innebandymatch. Hon hade hjälm..



Söt lama C:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar