onsdag 30 mars 2011

Dagens vill ha! :)

Okej, nu har jag ganska mycket saker jag vill ha (a) Men én sak jag verkligen vill ha är en Iphone! :) De är lätt världens bästa mobil. Snygg, enkel, snabb och riktigt rolig! Min mamma har en och så fort hon är hemma sitter jag med den <3 (a)

Om jag hade en Iphone, hade jag snabbt som ögat laddat ner Fruit Ninja! Älskar det spelet, har ni inte den appen, köp/ladda ner den nu! :) Och jag hade suttit med lurar i öronen och lyssnat på massa musik, bloggat och åh! :) Nej, hörni. Nästa mobil blir en Iphone, det ska jag ha! :)
Jag skulle lyssna på musik i dem här hörlurarna, och ha detta orangea skalet:

 



1 kommentar:

  1. Vad bra att du har packat klart! För det har du väl eftersom du gjort två inlägg idag....kusin A hade älskat hörlurarna, hon tycker mkt om "kitty".Kram Faster S

    SvaraRadera