måndag 28 mars 2011

Hej!
Denna veckan har jag fullt upp. Och då menar jag fullt upp. Vi flyttar ju på fredag, så jag packar som en blådåre. Dessutom har vi ett stort verbprov på alla oregelbundna verb i engelskan. Inte roligt ska jag säga ;) Därför är inte uppdateringen på topp, men jag gör så gott jag kan! :) ^^

Idag kom jag tillbaka till skolan efter halsfluss och feber. Det var roligt, hade saknat alla <3 Efter skolan gick jag och Elsa hem, det var kul (L) Vi åt nudlar med biffsmak och drack oboy. Sedan gick vi upp till hennes rum och förhörde varandra på engelskan. Jag sov seriöst, det var så tråkigt. Elsa sov också (A) Så vi struntade i det och gick ner och kollade på youtube istället. Mycket bättre ;)


1 kommentar:

  1. Skönt att höra att du är på benen igen! Sov mycket och ät ordentligt så kommer allt ordna sig. (så snackar en gammal faster va?) Kram S

    SvaraRadera