lördag 26 mars 2011

Hej!
Det är vår, äntligen, äntligen vår! :* Och jag mår mycket bättre, och snart ska jag dusha, och sedan gå på torget och fika med Emil. SÅ tänkte slänga in ett inlägg ;)

Igår var min mormor här. Hon har varit i USA, och hon hade köpt svarta converse till mig! Snacka om att jag blev glad, är ju kär igen, haha. Emil ska få nya skor idag också, så jag ska köpa skosnören i sju färger, en för varje dag :D ^^ Eller nåt ;) Dessutom fick jag lysande turkosa flipflops, strumpor (a) och ett färgglatt armband! Tack så hemskt mycket mormor, du är bäst ♥

Så i snart ska ni få se hur jag ser ut idag, och det blir en cambild... Kameran är ju liksom urladdad... Måste lösa det! :) Idag är det Earth Hour. Släck lyset! :) Ni får en lika som bär under tiden ;)



Bamse, seriefigur


Håkan Juholt,  ledare över Socialdemokraterna


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar