torsdag 24 mars 2011

Hejsan!
Anledning till mitt lilla uppehåll? FEBER! Typ 39 grader, sitter hemma och fryser och svettas om vartannat, kan knappt svälja och har ont i huvudet. Måste byta position hela tiden för att inte bli för varm... Från liggande på rygg, till stående, från sittandes till liggandes, från sovandes, till svettandes till frysandes.. Sov bort hela kvällen igår, :0 Fast vi såg på Hur många lingon finns det i världen :) Den var jättebra, rolig och sorglig. Superfilm helt enkelt! Tyvärr satt jag ihopkurad i biofotöljen, med min tjocka vinterjacka över mig som ett täcke och satt och frös så jag skakade...Har inte varit sjuk på jättelänge, så det är väl dags nu...

Men känner ni att det börjar bli vår? :D


När man inte har något att göra, ritar man tusen ringar på ett papper och fotar det lite snyggt...

1 kommentar:

  1. Din stackare! Kusin J har oxå feber.. Jag tyckte ditt konstverk var fint, kanske ngt att tänka på till kusin A`s 2-årsfest? Fast hon gillar ju cerise...Krya på dig!! Kram faster S

    SvaraRadera