måndag 4 april 2011

Hej :)
Har ni det bra? :)
Kom just på att jag har prov i spanska imorgon... Inte bra! :o fast sen kom jag på att jag kan göra det till på torsdag istället :D
Har varit i stadsparken med Elsa och Ellen nu, sedan fyra till halv sex. Superkul hade vi! :D <33 Vi byggde koja, gungade, körde kurragömma och lite annat ;)
Igår såg jag Narnia:Häxan & Lejonet. Ska fortsätta se den idag, för jag orkade inte se klart den igår. Den var VÄLDIGT bra och spännande, fast som vanligt när det gäller filmer som baserats på böcker är böckerna klart bättre! :)
Borde sätta mig med läxorna nu. Tror jag gör det, har ganska mycket att göra. Och detta inlägget var ju inte speciellt kul heller.. ;)


Osammanhängande inlägg, osamanhängande bild.

2 kommentarer:

  1. tror det blir bättre om du går och lägger dig nu och pluggar imorgon istället...
    kram faster S

    SvaraRadera
  2. har vi spanska ? :o <3
    då pluggar jag väl imon ^^ hihi <3

    SvaraRadera