fredag 6 maj 2011

Hej!
Hur är det?
Har gjort ganska mycket idag.
Först, vid tolv så hämtade mamma mig. Uppenbarligen skulle jag ta bort gipset! Vi åkte till sjukhuset och där klippte dem av det. Då höll jag på och svimma för det kändes helt konstigt. Hela handen var vit, och mitt lillfinger var lite krokigt och lite blått! Läskigt. Sedan tränade vi lite på att sträcka och böja på fingret, som jag ska göra varje dag.

Efter skolan följde jag med Elsa upp till kiosken. Där fick jag träna på att stå i kiosken, vilket jag ska göra snart. Var där till sex, aysha kom också upp. Vi åt mjukglass och hade jättemysigt! Mamma hämtadE mig och vi åkte hem och åt pizza. Och så målade jag naglarna också. Mitt nya lack från mny, och grafittilacket.

Trevlig helg :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar