tisdag 25 januari 2011

Dag ett, om mig själv

Jag heter Julia och är 12 år. Jag fyller år på nyårsafton. När jag var ett fick jag glasögon och jag accepterade det ganska snabbt. Sedan dess har jag haft det. Mitt synfel har förbättrats genom åren som tur är och i höstas skaffade jag linser. Det var hur skönt som helst, och jag trivs väldigt bra med det :)

Jag är väldigt positiv, ser alltid något kul eller bra i varje situation. Kan kanske verka lite galen och ska jag vara ärlig är jag det :D Fem ledord som passar in på mig är Glad, Rolig, Galen, Väldigt snäll och Omtänksam. Det viktigaste i livet är självklart familj och vänner. Ridning, Fotografering och att Simma/Bada tycker jag också är väldigt roligt. På fritiden är jag med familj och vänner mest. Annars rider jag på ridskola en gång i veckan, fotograferar, bloggar och går i skolan såklart ;) 

Fem saker du inte visste om mig:
  •  ÄLSKAR BARN! :D
  • Är väldigt lillgammal. Vad sägs om att jag dricker kaffe och läser inredningstidningar? XD
  • När jag bakar/lagar mat leker jag alltid att det är ett matprogram. Jag pratar rätt ut i luften, cirkulerar med händerna och ser allmänt cool ut ^__^
  • Bryr mig mer om vad jag har på naglarna än vad jag har för kläder på mig ;)
  • När jag kollar på typ House och någon dör, gråter jag hur länge som helst...

1 kommentar:

  1. hahah ,, saker du inte visste var gnska lik mej på 2, 3 o 4 punkten

    SvaraRadera