måndag 10 januari 2011

Denna dagen har varit låång! :) Jag var tvungen att gå upp klockan sju, fast jag vaknade halv sju och låg och drog mig länge, haha! ^^ Sedan åt jag frukost och gjorde mig iordning, och mamma skjutsade ner mig till skolan. Där rullade det på som vanligt, tills idrotten. Lektionen ALLT hände xD Åh, vad kul jag är! *GAPFLABBAR ÅT MIG SJÄLV*¨Då fick Elsa astmaanfall och Alicia mådde dåligt. Så krya på dig Alicia, (elsa mår bra, jag var med henne sedan efter skolan)

Efter skolan var jag som sagt med Elsa. Vi fotade, gjorde fågelmat som de mogna människor vi är, och spelade RÖJ! XD

Om det är okej för Elsa kommer det komma upp lite snygga bilder från fotograferingen! ^^

2 kommentarer:

  1. klockan 7 ? ska det vara tidigt ? :00
    jag är zzoombie :(
    kryaa till alicia ,, hoppas du får lägga upp bilderna :)(L)

    SvaraRadera
  2. ofc du får lägga upp dem<3<3

    //els-a

    SvaraRadera