lördag 1 januari 2011

Gott nytt år alla fina läsare!
Igår var jag uppe till 2. Och jag är ärlig: jag suger på att vara uppe länge. Vid tolv gick vi ut och såg på det största och längsta fyrverkeriet jag sett! :D Vi är i Båstad, förresten ;) Vi smällde våra egna smällare i en timme, en och en halv ungefär. Sedan gick vi hem, kollade på teve och drack champis! :D
Jag fyllde ju år igår. Mamma och pappa gav mig en dator i julklapp och födelsedagspresent <33 Så av dem fick jag krympplast, fimo-lera, en söt väska, en söt blå smyckesask, coolt mörkgrönt graffiti-nagellack. Tack så jättemycket! <33333 :DDD
Vi hade fest, vid elva och då kom hela släkten. Vi bjöd på fika och jag fick massa fina paket <33
Gör en lista:
1.       Eclipse-filmen – mormor och anders
2.       Så mycket bättre -skivan – mormor och anders
3.       Pengar – Gudrun och Gösta
4.       Dataväska och datamus – Farmor och farfar
5.       Laptopstöd – Hanna, Anders och Fridolf och Ida
6.       Faktabok om hästar – Sarah, Mats och Jesper och Agnes
7.       Cykel (även det julklapp och födelsedagspresent) – Morfar och company (A)
8.       Hanna ska lära mig virka, haha ^^ - Hanna
9.       Necessär – Fia och familjen J
10.   Klistermärken <3 –Eric :D

Tack så jättemycket allihop! :D <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar