onsdag 19 januari 2011

Hejsan! :)
Idag hade vi syslöjd. Det var kul, jag blev dock väldigt yr och trodde jag skulle svimma. Har blivit det på sistone, rösterna runt mig är lite som ekon, och det är typ som att jag ser mig själv stå och prata, och dem andra jag pratar med. Otäckt faktiskt :o

Efter skolan gick jag och Alice ♥ på stan. Vi gick på Hobbyglädje, där jag köpte en stickningsmakapär jag inte riktigt behärskar än :o XD och mac donalds där jag köpte mcflurry! det var jättemumsigt c: och en cheese såklart ^^ sedan gick vi in på BR :D <3 och typ new yorker XD och lite mer ;) vi har haft det jättekul, synd att inte elsa kunde vara med :/ <3

Imorgon ska jag för första gången åka slalom i järabacken. För att inte ta i så mycket är jag fullkomligt livrädd. Tänk om jag dör? Ramlar och bryten nacken? Jag kör iallafall på cerise underställ :D och hästväst? det funkar väl? sådan säkerhetsväst jag har när jag rider alltså. det funkar nog.. ;D

Kör en utav mina favoritbilder som jag personligen gillar bäst, på min syssling Didde ^^ Kommer upp flera senare! :)


Nu ska jag läsa KP. Vi ses! :)

1 kommentar: