söndag 16 januari 2011

Hejsan! <3
Sitter hos min morbror Christian och Karin och min enmånadsgamla kusin Filip. Åh, vilken sötnos! :) <3 Jag och mamma har varit här sedan tre och pappa och emil är på bio.

Idag har jag gått till Netto i all slask, och handlat mat. Sedan har jag släpat två tunga kassar hem och lagat mat. Det blev min egna pastasallad, med bacon, tomater, sockerärtor, ruccola och mozzarella. Blev mycket populär, haha ^^ Fast jag gillar inte ruccola och mozzarella :o


Idag ska mamma hjälpa mig att måla naglarna. Jag köper lacken och stickers och kommer på ideér så målar hon. Jag kan ju själv, men är så skakis på handen!xD

1 kommentar:

  1. så har jag gjort med naglarna ,, fast knallrosa i bakgunden o svart på,, blir ju sjukt snyggt fst det är lätt som en plätt :)(L)

    SvaraRadera