söndag 9 januari 2011

Jättekul blogg du har! Och fin design också <3 :) Tack så jättemycket <33 :’)
Hur fotar du så bra? Haha, så bra är det väl inte ;) Har fotat mycket och tränat i ett år. Fast det finns mycket bättre än mig! J
Hur många megapixlar är din kamera? 10 megapixlar J
Gillar du skolan? Ja, oftast. Bäst är vårterminen, då är det skönt ute, mycket lov och snart sommarlov! :)^^
Vad gillar du att göra på fritiden? Rida, fota, sitta vid datorn, simma och bada ^^
Vilken musik lyssnar du på? Mycket Black Eyed Peas, men en blandning av Michael Jackson, September, Robyn, Lady GaGa, Petter, Eminem och lite allt möjligt! :D
Har du några djur? Japp ^^ En norsk skogkatt och en dvärgvädurskanin ;)
 Har du en kille? XD Nope ;* Tyvärr XD
ojj,, måste ju kommentera ;) kommer aldrig på nått sånt här :) men ja kör ett litet fint test :) Har du gjort någonting du ångrar? Jag har snubblat och tappat vår nya dator i golvet. Det var väl inte jättebra..
Har du skämt ut dig? Ja, kommer inte på något nu, men såklart jag har det ;)
Har du ljugit för en vän? Ja, men bara om det har varit saker som personen inte behöver veta.
Har du varit ute en hel natt? Haha, nej XD
 Har du blivit tagen av polisen? Nej igen ^^
Har du träffat nya vänner? Ja, i stallet träffar jag mycket nya vänner! Och i skolan blir man ju vän med många ;)
Har du förlorat en vän? En som hette Gabriella, som gick på samma dagis som jag flyttade och jag har inte adressen. :’/
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? Jag brukar hålla kvar vid mina vänner och inte förlora dem, så nej vad jag kan komma på :)
Har du gått bakom ryggen på en vän? Nej, det har jag inte. Tror jag xD
Har du ljugit för en bästa vän? Nej, inte ljugit, men hållit saker hemliga jag inte velat berätta.
Har du många killkompisar? :)(L) Inte jättemånga på skolan, men nästan alla familjer som vår familj umgås med har bara söner, så jag har många killkompisar :D
Hej! Vad ska du bli när du blir stor? Tjenare! Jag vet inte riktigt, men det lutar åt något med djur. Fast jag vill skriva och sälja saker jag gjort samtidigt ;D
 Vilken favoritlåt har du just nu? Dirty Bit, med Black Eyed Peas ;)
Vad heter världens bästa fastrar? Hanna och Sarah ;D <3
Vad vill du helst ha? En häst  ^^
En hund eller en häst? Hm, häst. ;)
Vilken är din favoritfärg? Knallgult! ^^
 Favoriträtt? Hederlig svensk husmanskost, Hamburgare och pommes! XD
Favoritaffär? Gina Tricot & H&M för kläder och Åhléns för nagellack ;D

Fråga gärna mer, om ni glömde nåt :) Tack för alla frågor! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar