måndag 3 januari 2011

Tack så hemskt mycket för alla kommentarer och FÖRLÅT för den dåliga uppdateringen! <33 :)  Idag åkte vi hem från båstad vid ungefär 8-9 :) <3 Det var glashalt på varenda  trottoar och jag ramlade väl fem gånger på tre dagar? Igår var senaste gången, då sprang jag upp på trottoaren/isbanan och gjorde en snygg volt och föll rakt på armbågen. UNderligt att den inte króssades :D <3

Bildlösa inlägg, ett efter ett. Fy på mig! Nu blir det skärpning <3 I nästa inlägg då (a) ;D Idag ska jag se på Eclipse, fick ju den i julklapp! :) <33 Den är såå bra! 

Jag ska ha fest med kompisarna snart och behöver hjälp med tema! :D Kommentera om ni har några idéer ;)

Sitter med världens sötaste IDA! <3333333333333333333

2 kommentarer:

  1. det låter som att det gjorde ont att volta på trottoaren:( hoppas att det gick bra!

    Tema... jaa du, det är bara spindelväv i min i förslagslåda , jullovet har dödat min kreativa sida måste väcka den till liv!!!:P//elolsosa;D

    SvaraRadera
  2. har fortfarande inte sett eclipse :0<3

    saknar dje, puss :*<3

    SvaraRadera