lördag 5 februari 2011

God kväll :) <3
Idag har jag haft en superdag! Jag har gått på stan med Emil och biblioteket ;* Och sen åkte jag till Hanna! <3333  Vi hade jättemysigt, odlade solrosor, smultron, paprika,  tomater, basilka och persilja vad jag kan komma på :)

Jag ska strax sätta mig och ha en skön och mysig kväll med Mormor och Morfar Nummer 2 ^^ Och mamma och emil :) <3 Mysigt mysigt! ;D Kolla på melodifestivalen och så, kul att det kör igång tycker jag ;) <3

 Jag bloggar så mycket jag kan, men det är faktiskt så att jag ska flytta. Därför måste jag packa och städa och hjälpa till och planera, så blggen är inte helt återställd. Ska vi kalla det influensa? Just nu är det på bättringsvägen, men de finns fortfarande lite feber och en krftig förkylning kvar. Därför går bloggen på alvedon ;D Nej, men jag uppdaterar så mycket jag kan, hoppas jag ni förstår ;) Men blogga är ju inte det viktigaste här i världen ;) 

Ska slänga ihop ett inlägg om fina saker jag skulle vilja ha (Kläder och nagellack, smycken) En outfit alltså! :D 



1 kommentar: