söndag 27 februari 2011

Nu är jag faktiskt halv Tapabo XD Igår flyttades det hela dagen, och runt åtta kom jag och Emil hem för första gången. Det känns superbra och sängar, en del gardiner och hela vardagsrummet är klart. VI ska bara måla om några väggar, och köpa skrivbord. Köket är också på väg att arta sig! Igår vek jag kläder till min garderob, så det är klart. Min säng är så skön, mjuk och mitt rum älskar jag! Det är två stora fönster ut mot innergatan. Säger man så? Dessutom är det en mysig park utanför. Jag gillar verkligen den mysiga lilla lägenheten. Mitt rum kommer bli perfekt, en färgbomb! Färgglada trasmattor, härliga kuddar, mina egna bilder i ramar, roliga gardiner och fina detaljer. Min fönsterbräda är bred, så jag kan enkelt sitta på den och titta ut.

Snart, i nästa inlägg hoppas jag får ni se hur det ser ut :) Ingen riktig hit ännu, men en fotölj har jag, ett fint bord att ställa sakerpå, sängen står där den ska vara och kläderna är invikta. Idag ska vi åka upp till IKEA och köpa saker :D Även hämta Prinsen ♥ hos pappa. 

Nu blir det ganska mycket inredning ett tag framöver, och jag hoppas ni kommer tycka det blir kul. Det kommer iallafall jag! 

1 kommentar:

  1. Vad roligt att höra att ena Jullan är på plats.. är övertygad om att det kommer bli bra! många flyttkramar faster S

    SvaraRadera