tisdag 1 mars 2011

Nu ska jag förhoppningsvis blogga normalt igen. Kul ;D
Först och främst vill jag önska Krya på dig till Elsa, som är sjuk :( Krya!

Idag har jag varit i skolan såklart, helt okej. Fick reda på en väldigt tragisk och sorglig sak, men det är sådant som hör livet till. Är väldigt ledsen, men vet att denna personen tänker positivt och är glad för varje sekund! Ska inte prata mer om det nu ;)

Efter skolan så gick jag till mammas jobb. Där gjorde jag läxor och fikade + åt en cheeseburgare. sedan drömde jag mig bort på åhlens bland alla snygga OPInagellack. Men jag har ju faktiskt många :) Just nu vill jag ha HELA texaskollektionen, katy perrys kollektion och Depends kolsvarta+bubbelrosa 220. ;) Nagelmani ;D

Sedan köpte jag ju skorna som sagt och nu är jag hemma. Ska se på House om två timmar, och nu sitter jag som vanligt och lyssnar på musik. Ska ge er en liten låttips-lista som ersättning för att ni inte fått dagens låttips på månader! :)

Viking (L)

1 kommentar: