torsdag 27 januari 2011

Dag 4, Det åt jag idag

Idag började jag dagen med en rostad macka, en banan och ett glas fil. Jag gillar inte frukost över huvudtaget, men det gick väl. Lite.

Till lunch åt jag broccolisoppa. Eller åt, drack broccolisoppa. Äh, jag broccolisoppa. XD Jag sörplade broccolisoppa :D Till det drack jag mjölk som var iskall och mumsigast av allting :D

Jag och WIlma F ♥ Var efter skolan, så vi åt kebabsallad, från Alcamo. Åt där igår, och fick över mycket! Så vi åt det :D Supergott, med isbergssallad, tomater, gurka, flerfärgad pasta, kyckling, skinka, dubbel sats med kebabkött och mumsig kebabsås till det! :D <3

Till kvällsmat ska vi äta grekisk sallad med vitlöksbröd :D Mums, är jättesugen och hungrig :D

Vad åt ni? :)

1 kommentar:

  1. Jag åt taco körttfärs med pasta:]
    Vem vann på "vem är det på bilden" tävlingen??
    //els

    SvaraRadera