fredag 28 januari 2011

Dag 5, mitt favoritminne

Jag har så otroligt många minnen, sommarregn när man går ut och dansar i regnet och är så härligt lycklig, den där julklappen som gör en så glad eller när man red den där underbara hästen! Jag kan inte välja ETT minne, utan tar 2 stycken!



Sjöstjärnans ridläger 2010
Det roligaste jag gjort! Hade Dr. Snuggles och han var helt underbar. När vi hoppade flög vi typ över och solen sken alla dagar. Galoppen när jag vågade slappna av var det bästa jag gjort! Är så ledsen över att Snuggles inte är min ♥


Båstad
Båstad är min älskade hemstad kan man nog säga. Jag har varit här ofta ända sedan jag var liten och det har avrit så himla mysigt! Det är en liten, liten håla på vintrarna som växer till en riktig tennisstad med kändisar, dunket från resturangerna och självklart tennisen på sommaren. Jag älskar denna lilla staden och kommer aldrig släppa den!

1 kommentar: