onsdag 16 februari 2011

GRATTIS EMIL!
Idag fyller min lillebror EMIL tio år. Han är ingenting att fira, en konversiell födelsedag skulle jag vilja säga. Alla paket kunde gå till behövande, som mig! XD (IRONI)

Idag ska jag, Emil & Pappa åka till Rosenlund. Det ska bli jättekul, jag trivs mer i vattnet än på torra land..Hehe ;D Emils kompisar skulle visst också vara där :)

Ikväll blir det party, klackarna i taket liksom... Nej, men det är en hederlig släktfest :D Då får jag vara omringad av söta bebisar.

Men nu ska jag inte säga massa onödigt strunt, särskilt inte prata mer om Emils födelsedag. JAG ska faktiskt också firas. För jag har namnsdag :D GO ME!


3 kommentarer:

  1. Stort grattis på namnsdagen Jullan!! Ha en rolig och blöt dag!
    Kram Faster S

    SvaraRadera
  2. Grattis Julia!!! Hälsa emil to!!
    //elsa

    SvaraRadera
  3. Julia.. Ska handla en systemkamera när jag kommer hem. Vill du hänga med? :)

    SvaraRadera