torsdag 17 februari 2011

Hej!
Är på ett utav de bästa ställen jag vet idag. Hos min faster, Hanna & hennes man Anders och mina underbara kusiner! Jag pysslar nästan varenda gång här, det är så kul! Och Ida, min ena kusisn är så snäll och glad och bäst ♥ Och Fridolf, men andra kusin är lika söt, lika glad, en riktig tuffing! Jag mår jättebra av att vara här, det ligge rnästan på landet. Mysigt, tusen tack för att jag får vara här ♥

Igår var det ju kalas, jag hade det superkul. Min samling av speciella geishor är fulländad, fick en blå i julklapp, en röd i alla hjärtans dagpresent och en vit i namnsdagspresent. Dessutom fick jag hundra kronor av Mormor och Anders ☻ och ytterligare hundra kronor av Gudrun och Gösta ♥ Tack allihop!

Imorgon ska jag, Emil & Mamma åka till KFUM och hoppa i hoppborgar! :D Jag är ganska barnslig, och det ska bli skitkul! :D ♥ ♣☺ Vincent, Eric & Fia ska kanske också med. Senare på kvällen, ska jag rida och då ska alla titta på mig!!! HURRA! Och efter det följer vi med dem hem och myser tillsammans ♥

Hm. Bildlöst inlägg. Fast otroligt glatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar