söndag 20 februari 2011

Hej!
Dumt att jag inte bloggat, förlåt :) Jag har haft ett superkul sportlov, bästa veckan 2011 hitills!Tänkte visa vad jag har gjort ;)

Lördag: Bowlade med Helge och Torun plus hela deras familj. Åkte sedan hem till dem och såg på melodifestivalen :)
Söndag: Gick på dumme mosse med mamma och emil. åkte sedan och åt hos mormor och anders <3
Måndag: var hemma hos Helge och Torun. VIncent kom senare, och han sov över. ^^
Tisdag: var hemma hos Helge och Torun igen :D
Onsdag: Emil fyllde 10 år. Hade namnsdag. Badade på Rosenlund med pappa och Emil! :DDD <333 Släktkalas på kvällen sedan, jättemysigt!
Torsdag: Var som sagt hos Hanna och Anders och Kusinerna! :D
Fredag: Åkte till Ungdommens hus med Vincent, Eric, Emil och mamma! :D Fia kom lite senare. Åt även på Mc Donalds och red. De tittade på, och sedan såg vi på Lets Dance ihop och åt mat. (L) Elsa fyllde tretton, grattis! :D
Lördag: Gick på loppis och torget med Emil och Pappa. Gick på Vättern nästan hela vägen hem, och spelade Geni efter det. På kvällen åkte vi till Sarah och Mats och kusinerna. Jag hade det supermysigt med Agnes och Jesper! VI åt tacos *mums* och såg på melodifestivalen.

En helt magiskt rolig vecka! Jag har bestämt mig för att blogga när jag har något att blogga om. Därför blir dte kanske inte två inlägg per dag, utan lite mer sällan. Jag känner att det blir tråkigt med massa vardagsinlägg om skola osv.Det är väl roligare och läsa om saker som är lite mer viktigt! Årstidsbloggen kör jag såklart med fortfarande, men jag bloggar bara om jag har något att blogga om. Hoppas detta är okej :D

OBS! Jag håller på med ännu en ny tidning, och den heter HAPPY!. Nästa år ges den ut, och det är fyra nummer per år. Är ni intresserade av att köpa ett nummer, kan ni väl skicka en kommentar? ;D

1 kommentar: