måndag 21 februari 2011

Hejsan!
Är helt lugn fast ändå slutkörd i hela kroppen nu. Har varit på Rosenlundsbadet! :D Jag, Pappa & Emil ska antagligen åka dit en gång i veckan i fortsättningen. Det tycker jag är jättekul, då jag är helt galen i vattnet ;D Idag lärde jag mig faktiskt att dyka XD Dök till och med från ettan, det ni! ^o^ Sedan hoppade jag självklart från femman och trean. En superduperkväll helt enkelt! :D

Nu har jag finurlat och tänkt ihop en grej. Vad vill ni egentligen att jag ska blogga om? För bildlösa inlägg kommenteras nästan aldrig, bilder kommenteras, men inte naglarna! Så ska jag fortsätta blogga om naglar och bildlösa inlägg eller slösar jag bara tid? Säg ärligt så jag vet :)



Undrar om det blir sommar i år?

3 kommentarer:

  1. Hej!

    Jag vill läsa alla dina inlägg. Vi var också på badhuset. Vi är där på måndagar. Kram-

    SvaraRadera
  2. Håller med syster H, alla dina inlägg tål att läsas. Ha en bra vecka, nu när skolan äntligen börjat igen..Kram faster S

    SvaraRadera
  3. JAg tycker det är en bra blandning som det är löööv it helt enkelt<3<3

    SvaraRadera